Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin sklepu
Regulamin sklepu internetowego 9 Kluczy
§1. Dane Sprzedawcy
- Sklep internetowy 9 Kluczy działa pod adresem: https://9kluczy.pl i jest prowadzony przez:
RYODO Przemysław Gawroński
ul. Meander 1A m. 39, 02-791 Warszawa
NIP: 9511854647, REGON: 015544139
wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). - Kontakt ze Sprzedawcą:
- e-mail: przemek@9kluczy.pl
- e-mail: przemek@9kluczy.pl
- Sprzedawca wystawia faktury VAT.
§2. Definicje
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem https://9kluczy.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zakupów produktów cyfrowych (e-booków, kursów), zamawiać szkolenia oraz usługi konsultacyjne online.
- Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupu w Sklepie.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Treści cyfrowe – pliki elektroniczne udostępniane w formie e-booków, nagrań, kursów online.
- Usługi – konsultacje indywidualne, szkolenia online i stacjonarne.
- Operator płatności – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 7792308495.
§3. Zakres działalności
- Sklep internetowy oferuje:
- e-booki i inne materiały rozwojowe w formie plików elektronicznych (PDF, MP3, MP4 itp.),
- szkolenia online i stacjonarne w zakresie rozwoju osobistego,
- konsultacje indywidualne i coachingowe prowadzone online.
- e-booki i inne materiały rozwojowe w formie plików elektronicznych (PDF, MP3, MP4 itp.),
- Testy dostępne na stronie (np. „Znajdź swój Klucz”) mają charakter edukacyjny i nie stanowią diagnozy psychologicznej.
§4. Zasady korzystania ze Sklepu
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami i niniejszym Regulaminem.
- Wszystkie ceny produktów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podawane są w złotych polskich (PLN).
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania nowych produktów oraz przeprowadzania akcji promocyjnych.
- Do dokonania zakupu nie jest wymagane założenie konta, jednak Sklep może umożliwiać jego utworzenie w celu ułatwienia przyszłych zakupów.
§5. Zamówienia i płatności
- Zamówienia można składać 24/7 poprzez stronę internetową Sklepu.
- Płatność odbywa się za pośrednictwem operatora PayU (https://www.payu.pl).
- Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na wskazany adres e-mail.
- W przypadku treści cyfrowych (e-booki, kursy online) dostęp do materiałów następuje niezwłocznie po otrzymaniu płatności.
- Faktura VAT jest wystawiana automatycznie po dokonaniu płatności i przesyłana drogą elektroniczną.
§6. Realizacja usług
- E-booki i kursy online dostarczane są w formie elektronicznej poprzez link do pobrania lub dostęp do platformy kursowej.
- Szkolenia stacjonarne odbywają się w miejscu i terminie wskazanym w opisie wydarzenia.
- Konsultacje indywidualne odbywają się online – w ustalonym terminie po dokonaniu płatności.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówionej usługi Sprzedawca niezwłocznie informuje Klienta i dokonuje zwrotu środków.
§7. Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej zawarcia.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje, jeżeli:
- Klient wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług lub dostarczenia treści cyfrowych przed upływem 14 dni,
- a Sprzedawca poinformował go o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Klient wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług lub dostarczenia treści cyfrowych przed upływem 14 dni,
- W przypadku szkoleń stacjonarnych, rezygnacja możliwa jest zgodnie z zasadami określonymi w opisie danego wydarzenia.
§8. Reklamacje i zwroty
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności towaru lub usługi z umową.
- Reklamację można złożyć drogą elektroniczną na adres: kontakt@9kluczy.pl.
- Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, numer zamówienia oraz opis niezgodności.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca niezwłocznie naprawi niezgodność, wymieni produkt lub dokona zwrotu płatności.
§9. Newsletter
- Klient może dobrowolnie zapisać się do newslettera.
- Zapis wymaga podania adresu e-mail oraz wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych.
- Klient może w każdej chwili wypisać się z newslettera, klikając w link znajdujący się w stopce wiadomości.
§10. Ochrona danych osobowych (RODO)
- Administratorem danych osobowych jest RYODO Przemysław Gawroński.
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO w celu realizacji zamówień, wystawienia faktur oraz obsługi klienta.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych zawiera Polityka prywatności dostępna na stronie Sklepu.
§11. Postanowienia końcowe
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie – zmiany obowiązują od momentu opublikowania nowej wersji.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sądy właściwe zgodnie z przepisami prawa.
Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie Sklepu.