Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego 9 Kluczy

§1. Dane Sprzedawcy

  1. Sklep internetowy 9 Kluczy działa pod adresem: https://9kluczy.pl i jest prowadzony przez:
    RYODO Przemysław Gawroński
    ul. Meander 1A m. 39, 02-791 Warszawa
    NIP: 9511854647, REGON: 015544139
    wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
  2. Kontakt ze Sprzedawcą:
    • e-mail: przemek@9kluczy.pl
  3. Sprzedawca wystawia faktury VAT.

§2. Definicje

  1. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem https://9kluczy.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zakupów produktów cyfrowych (e-booków, kursów), zamawiać szkolenia oraz usługi konsultacyjne online.
  2. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupu w Sklepie.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Treści cyfrowe – pliki elektroniczne udostępniane w formie e-booków, nagrań, kursów online.
  5. Usługi – konsultacje indywidualne, szkolenia online i stacjonarne.
  6. Operator płatności – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 7792308495.

§3. Zakres działalności

  1. Sklep internetowy oferuje:
    • e-booki i inne materiały rozwojowe w formie plików elektronicznych (PDF, MP3, MP4 itp.),
    • szkolenia online i stacjonarne w zakresie rozwoju osobistego,
    • konsultacje indywidualne i coachingowe prowadzone online.
  2. Testy dostępne na stronie (np. „Znajdź swój Klucz”) mają charakter edukacyjny i nie stanowią diagnozy psychologicznej.

§4. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami i niniejszym Regulaminem.
  2. Wszystkie ceny produktów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podawane są w złotych polskich (PLN).
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania nowych produktów oraz przeprowadzania akcji promocyjnych.
  4. Do dokonania zakupu nie jest wymagane założenie konta, jednak Sklep może umożliwiać jego utworzenie w celu ułatwienia przyszłych zakupów.

§5. Zamówienia i płatności

  1. Zamówienia można składać 24/7 poprzez stronę internetową Sklepu.
  2. Płatność odbywa się za pośrednictwem operatora PayU (https://www.payu.pl).
  3. Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na wskazany adres e-mail.
  4. W przypadku treści cyfrowych (e-booki, kursy online) dostęp do materiałów następuje niezwłocznie po otrzymaniu płatności.
  5. Faktura VAT jest wystawiana automatycznie po dokonaniu płatności i przesyłana drogą elektroniczną.

§6. Realizacja usług

  1. E-booki i kursy online dostarczane są w formie elektronicznej poprzez link do pobrania lub dostęp do platformy kursowej.
  2. Szkolenia stacjonarne odbywają się w miejscu i terminie wskazanym w opisie wydarzenia.
  3. Konsultacje indywidualne odbywają się online – w ustalonym terminie po dokonaniu płatności.
  4. W przypadku braku możliwości realizacji zamówionej usługi Sprzedawca niezwłocznie informuje Klienta i dokonuje zwrotu środków.

§7. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej zawarcia.
  2. Prawo odstąpienia nie przysługuje, jeżeli:
    • Klient wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług lub dostarczenia treści cyfrowych przed upływem 14 dni,
    • a Sprzedawca poinformował go o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  3. W przypadku szkoleń stacjonarnych, rezygnacja możliwa jest zgodnie z zasadami określonymi w opisie danego wydarzenia.

§8. Reklamacje i zwroty

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności towaru lub usługi z umową.
  2. Reklamację można złożyć drogą elektroniczną na adres: kontakt@9kluczy.pl.
  3. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, numer zamówienia oraz opis niezgodności.
  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  5. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca niezwłocznie naprawi niezgodność, wymieni produkt lub dokona zwrotu płatności.

§9. Newsletter

  1. Klient może dobrowolnie zapisać się do newslettera.
  2. Zapis wymaga podania adresu e-mail oraz wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych.
  3. Klient może w każdej chwili wypisać się z newslettera, klikając w link znajdujący się w stopce wiadomości.

§10. Ochrona danych osobowych (RODO)

  1. Administratorem danych osobowych jest RYODO Przemysław Gawroński.
  2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO w celu realizacji zamówień, wystawienia faktur oraz obsługi klienta.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych zawiera Polityka prywatności dostępna na stronie Sklepu.

§11. Postanowienia końcowe

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie – zmiany obowiązują od momentu opublikowania nowej wersji.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sądy właściwe zgodnie z przepisami prawa.

Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie Sklepu.